Apie mane

2010 m. gruodžio 19 d., sekmadienis

Pirmos dienos užduotis

PADĖKA VISIEMS, KURIE Į MANO GYVENIMĄ ĮNEŠĖ POZITYVIUS POKYČIUS

Anna, labiausiai aš dėkinga jums, kad jūs padedate mums visiems tapti sėkmingais žmonėmis. Dėkoju savo tėvams, už jų rūpestį. Dėkoju Lilijanai, kuri suteikė man galimybę susipažinti su tinkliniu marketingu. Dėkoju savo draugėms Kristinai, Ramintai, Anai, Jolantai, Daliai ir Violetai, kurios palaiko mano norą tobulėti. Dėkoju Jurijui ir Katerinai Clavams, bei visai mūsų draugiškai komandai, kuri palaiko ir padeda siekti man savo tikslų.      


Pati  ryškiausia istorija mano gyvenime

Aš jau senokai domiuosi dalykais, kurie padėtų man atrasti harmoniją mano gyvenime. Taip aš išmokau svajoti, supratau, kad norint būti finansiškai nepriklausoma turi įgyti pakankamai žinių finansinėje srityje, būti tarp žmonių, kurie pozityviai nusiteikę ir yra sėkmingi. Įgyti lyderystės įgūdžių, kad suburti draugų, bendraminčių ratą ir taip jausti jų palaikymą, nes visų mūsų tikslai panašūs.
            Ryškiausias įvykis mano gyvenime įvyko po koučingo praktikos, kurią aš atlikinėjau du mėnesius 2010 m. pavasarį. Tai padėjo man susivokti savo veiksmuose- ką aš veikiau praeityje, kas esu dabar ir kokiu žmogumi, kaip asmenybė noriu tapti ateityje. Juk nepasitenkinimas gyvenimu kyla iš to, kad nenori prisiimti atsakomybės už savo veiksmus...o juk būtent veiksmai, kuriuos darei praeityje ir darai dabar, ir apsprendžia tai, kaip tu gyvensi ateityje. Todėl svarbu suprasti, kad už viską kas vyksta tavo gyvenime, atsakomybę prisiimti turi pats ir tik tu pats kuri savo ateitį. Koučingo praktikos metu aš išmokau susikurti savo gyvenimo balanso ratą, kuris padėjo suvokti, kuriose gyvenimo srityse aš turiu įdėti daugiau pastangų, kad mano gyvenimas taptų harmoningas...tai ir sveikata, santykiai, hobi, asmeninis tobulėjimas, karjera. Gyvenimo balanso ratas parodė mano silpnąsias vietas, kurias reikia stiprinti.
            Išmokau koučingo pagalba užduoti sau klausimus, kurie padėtų man susivokti kas trukdo siekti savo užsibrėžtų tikslų, nes tai gali būti ir laiko trūkumas, asmenybinės priežastys, žinių trūkumas, kompetencijos stoka... Išsiaiškinti savo stipriąsias ir silpnąsias savybes ir kaip jas panaudoti konkrečiose gyvenimo situacijose, kad tai man padėtų pasiekti savo tikslus. Suvokti tikrąsias gyvenimo vertybes...tai ir sveikata, pasitikėjimas, sąžiningumas, pozityvumas, nuoširdumas, dėkingumas, ramybė, harmonija.
            Sudaryti savo svajonių sąrašą, veiksmų planą joms pasiekti. Suprasti kokios kliūtys galimos siekiant savo tikslų ir kokie galimi kliūčių pašalinimo būdai, bei sprendimų įgyvendinimas kūrybiškumo pagalba.
            Antras ryškus įvykis mano gyvenime buvo Tarptautinės finansų ir investavimo mokyklos atradimas. Ši verslo mokykla ne tik suteikia įgūdžius kaip tapti stipriu sėkmingu lyderiu versle, kaip valdyti savo finansus ir laiką, bet ir moko kaip būti geru menedžeriu, įtakojimo ir įtaigos meno derybų srityje, bei daugelio kitų labai vertingų dalykų...ko pasekoje aš tampu vis labiau pasitikinti savimi, tuo ką aš darau ir savo ateitimi, bei galiu savo įgytomis žiniomis pasidalinti su kitais žmonėmis ir padėti kelti jų gerbūvį.  

Komentarų nėra: