Apie mane

2011 m. gegužės 3 d., antradienis

Praktiški patarimai apie sveiką mitybą- 2 savaitė !

Mano sėkmės Istorija:

Jau visas  mėnuo, kai aš rytais maitinuosi greitai paruošiamais, skaniais  pusryčiais, kurie turi visų naudingų medžiagų, reikalingų palaikyti gerai savijautai dienos eigoje...rezultatai akivaizdūs...  Aš pasijaučiau sveikesnė, padaugėjo energijos, todėl galiu daug daugiau nuveikti, pagražėjo oda, rytais keltis pasidarė žymiai lengviau...o svarbiausia pagražėjo kūno formos : )    


Antra savaitė.
Taigi, jei Jūs užsiimate aerobiniais ar jėgos pratimais ir siekiate, kad Jūsų kūnas taptų tobulas, pavyzdžiui pašalinti riebalus, sukoreguoti apimtis, sustiprinti raumenis, ar juos padidinti, tai greičiausiai pastebėjote, kad ateina periodas, kai apkrovos nebepadeda.
Būtent šiuo momentu reikia pajungti mitybą!
;)
Taigi reikia padaryti 2 dalykus, kurie suveikia
  1. Pakeisti treniruočių sistemą.
  2. Pažingsniui sureguliuoti mitybą.
Kadangi nuo mitybos priklauso Jūsų būsimasis rezultatas. Žingsnis 1 padarytas – Jūs perėjote prie Super produktų ar pridėjote juos į savo mitybos racioną
Nors palaukite.
;)
Dar šiek tiek apie žingsnį 1!
Pridėkite produktus iš sąrašo į savo racioną tiek kiek skaitote reikalinga, tačiau žinokite: nuo to, naudosite produktus iš rekomenduoto sąrašo dalinai ar pilnai, priklausys Jūsų rezultatas!
Todėl, aš rekomenduoju kiekvieną savaitę pridėti po 2-3 Super produktus ir atvirkščiai palaipsniui atsisakyti nuo «tuščių» produktų, tokių, kaip saldumynai ir gazuoti gėrimai, nors šis žingsnis Jūsų laukia dar ateityje.
Taigi, žingsnis 2. Valgykite dažniau !
Geriau valgyti 5–6 kartus per dieną. Jūsų užduotis  – nelikti alkanam.
Dauguma žmonių maitinasi 2–3 kartus per dieną. Ir tai aišku, baisu. Tai kvaila. Tai neprotinga. Aš ir pati  taip dariau anksčiau.
Ryte stengiausi mažiau valgyti, kiekvieną rytą sakydama sau: «Šiandien bus iškrovimo diena! Diena nereikalingo svorio metimo!»
Per pietus, o tuo labiau į vakarą, aš jau mirdavau iš alkio ir persivalgydavau, ypač nakčiai, kaip dramblys.
Svarbu žinoti, kad reguliarus valgymas nedidelėmis porcijomis padeda pagreitinti medžiagų apykaitąir atvirkščiai, jei Jūs maitinatės nereguliariai ir retai, Jūs stabdote medžiagų apykaitos procesą!
Riebalų masės numetimui ar raumenų masės padidinimui, stabdomas metabolizmas visai nepageidautinas.
Beje, jei Jūs norite sužinoti, kas greitina medžiagų apykaitą ir faktiškai gerina Jūsų savijautą, leidžia sudeginti riebalus, atstatyti raumenų masę, aš su džiaugsmu Jus kviečiu į Fitneso mokyklą, kur to detaliai moko.
Mano kontaktai: el. paštas-  kaunastambulas@gmail.com
Ir dar kai kas: jei siekiate padidinti raumenų masę, maitinimosi skaičius turi siekti net iki 8 kartų dienoje!
Taigi, svarbu pastoviai duoti organizmui nedideles produktų porcijas.
Pažiūrėkite, kaip tai darau aš:
  • 9.00 – pirmi pusryčiai.
  • 10.30 – antri pusryčiai.
  • 13.00 – pietūs.
  • 15.00 – pavakariai.
  • 17.00 – pirma vakarienė.
  • 20.00 – antra vakarienė.
Patarimas 1
Vidutiniškai mano porcijos sudaro 300–350 gr. Tai labai svarbus momentas! Esmė tame, kad dalinai žmonės automatiškai didina maitinimosi skaičių, tačiau nemažina porcijų dydžio!
Juokinga!
;)
Vargšai žmonės!
Patarimas 2
Imkite maistą kartu su savim visur. Aš pavyzdžiui, net kavinėje skiedžiu baltymines sriubas. Mašinoje plaku baltyminius kokteilius su pienu ar vandeniu fitneso plaktuve vandeniui. Imu subalansuotus batonėlius ir keletą obuolių į darbą.
Klausimas tik pačiame nore ir motyvacijoje!
Patarimas 3
Lankydamiesi kavinėse užsisakykite vieną patiekalą. Pavyzdžiui dideles salotas ar karštą patiekalą.
O apskritai, apie tai ką aš čia rašau, išbandė tūkstančiai sportininkų, rekomenduoja dešimtys tūkstančių fitnes-konsultantų. Tai patirtis. Tai tiesa. Tai paprastas ir rezultatyvus būdas.
Svarbu prisiminti, kad kiekvieną kartą kada Jūs valgote, Jūs galite padaryti savo kūną arba sveiku ir stipriu, arba ligotu ir silpnu – viskas Jūsų rankose!
Lauksiu Jūsų atsiliepimų, kaip Jums sekasi ugdyti naujus įpročius-
Mano bloge (komentaruose):

Nepamirškite- tai tik pradžiaMes tik pradedame keisti mūsų įprastą racioną. Kitą savaitę Jūsų laukia kitas žingsnis Nr. 3 

Sveiki, natūralūs, suteikiantys energijos ir balansuojantys svorį produktai -

Pst. vėliavėlių pagalba (viršuje dešinėje) galima pasirinkti rusų, anglų ar vokiečių kalbas

ISIFFitness misija pagalba sveikos mitybos, praturtintos baltymais ir pilnaverčiam žmogaus gyvenimui palaikyti būtinų vitaminų ir mineralų kompleksu, padaryti taip, kad sveikata, ilgaamžiškumas ir gamtos energija taptų neatsiejama gyvenimo dalimi kiekvieno žmogaus žemėje.